me ! saya ! saya tahu saya hodoh ! so , shut up .

me ! saya ! saya tahu saya hodoh ! so , shut up .

Saturday 14 January 2012

tired of this ! very-2 tired sayang ! tired of the DRAMA !

saya letih ! letih ! letih la sayanggg !

nape pompuan gila tu perlu cemburuu ? die ad hubungan kengan awak ? k ! fine ! kalau sy salah sy mintak maaf ! im sorry ! but , kenapa awak rapat dengan dia ! awak , awak tahu tak saya sakit sangat hati ni . pedih untuk menerima !

"sekali mung wak aku xsuko nga perangai mung , 1000 kali aku peranga ko mung tino ! " 

SELAGI SAYA MASIH HIDUP , SAYA MAMPU BERSABAR LAH SAYANGGGG :( 

errrrrrrghhhh -,- =..= 

hate it so much la sayangggg ! 


sabara separuh daripada iman :) :(


im really tireddddd ! saya sedih la awak !



saya hanya mampu senyum dan bersabar dengan semua dugaan :( 

No comments:

Post a Comment