me ! saya ! saya tahu saya hodoh ! so , shut up .

me ! saya ! saya tahu saya hodoh ! so , shut up .

Wednesday 21 December 2011

mandi tepungg :) bufday punye pasal ! HAHA :)

 tepat pada pukul 12.00 aku kena mandi tepungg :) serisusly , terkejut ! 


 diorang yang rancang :) aku xtahu pape2 . tepat kul 11.30 diorang ajak aku g lepak umah die . so aku pon pergilah ngan family . mak aku da tahu yang diorang nak lempar tempung . pastu , lepas cakap-2 mak saudara aku pon tibe-2 je nak pinjam phone mak aku . aku pon pelik la . nape tibe-2 je nak pinjam . oke . nevermind , pastu ajak lepak  kat luar la pulakk ! aku pon ikut la duk lepak kat luar . pastu tibe2 jiran aku , k,ira duk kat tepi aku  . aku pon pelik . pastuu ! haa ! tepat kul 12.00 kene la lampar tepung+air . air tu diorang letak dalam belon . jadi belon air . aku menjerit 1 kampung dengar . HAHA :) terkejutt .  nak tengok tak macam mana kene mandi tepungg ? 




 naklagi ? sempat posing :)




HAHA :) dengan seluar buruk , bajuk pon buruk . ni pengalaman yang palingg buruk ! tapi best ! HAHA :) 


 tangan pon da letih ni :) babaiii !

No comments:

Post a Comment